diald funguje jen rucne

jiri@navratil.cz jiri@navratil.cz
Wed, 10 Nov 99 13:56:58 GMT

--=_alternative 004BF29BC1256825_=

logy uz jsou pryc, ale pri nahazovani pomoci ping ven, pripadne na IP
adresy sl0, to bud hlasilo v logu nedostupnost site, nebo, ze to neni
povoleno (nastaveni MASQ bylo vporadku)

filtr byl vporadku

dokumenty k diald se odkazovaly na starsi jmena konfiguracnich souboru,
filtru atpod.

smazal jsem Debian 2.1, nainstaloval RedHat 6.0 a se se stejnym nastavenim
to chodi...

Jiri Navratil