zoznam balikov z prik. riadku

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 17 Nov 1999 14:00:15 +0100

Jozef Hitzinger napsal:
>=20
> Ahoj,=20
> viete mi niekto poradit ako vypisem zoznam dostupnych balikov?=20
>=20
> T.j. dam apt-get update, apt si natiahne zoznam aktualneho unstable, a

tento prikaz jednak neupravuje seznam dostupnuch baliku v dpkg, ktery se =
pak
pouziva treba v dpkg a

> teraz ked pustim dpkg -l 's*', cakal by som ze vypise vsetky baliky

tenhle prikaz vypisuje nainstalovane nebo odstranene (ale nepugnute) bali=
ky

> zacinajuce s, ale on da iba niektore (instalovane aj neinstalovane).

grep-dctrl -s Package -n  -r -i "^Package: s.*$" /var/lib/dpkg/available

dela celkem zajimave veci. Jinak soubor available se da ziskat z apt pomo=
ci
apt-cache dumpavail (myslim, ze to chce 0.3.x)

				Petr =C8ech