zoznam balikov z prik. riadku

Jozef Hitzinger hitzinger@phobos.fphil.uniba.sk
Thu, 18 Nov 1999 15:29:11 +0100 (CET)

On Wed, 17 Nov 1999, Petr Cech wrote:

> tento prikaz jednak neupravuje seznam dostupnuch baliku v dpkg, ktery se pak
> pouziva treba v dpkg a

Aha. Dik za nakopnutie, cez grep-dctrl to ide. Btw, preco prikaz
apt-cache dumpavail | grep-available -s Package -n -r -P '^s'
padne s Broken pipe?

Existuje ine volanie apt, ktore upravi aj /var/lib/dpkg/available? Alebo
dpkg nema mat upraveny ten subor?

Ide mi o to, ci mozem bezpecne urobit apt-get update; apt-cache dumpavail
> /var/lib/dpkg/available, aby mi potom napr. 'dpkg -l' vypisovalo
aktualne dostupne baliky a nie len tie co ma v povodnom ...dpkg/available,
a ci na to musim pisat dvojriadkovy skript alebo je to uz hotove len
to neviem najst.

--
jozef  :-)