X-server a cestina

Petr Kolar Petr.Kolar@vslib.cz
Fri, 26 Nov 1999 12:03:08 +0200

"Jiri Kastner jr." <indy.j@seznam.cz> wrote:
> Pln ocekavani jsem si nainstaloval debian a dle navodu CZECH-HOWTO jsem si
> nainstaloval i X-ka verzi 3.3.3.1, abych mohl v poklidu psat cesky, lec jsem
> s podivem zjistil, ze hacky a carky mi to psat nechtelo. Takze mam dotaz:
> Cim to, ze cestina pod X-kama mi nechce fungovat?

   Vezmete si z http://www.penguin.cz/czech-howto/Czech-HOWTO-4.html#ss4.2
cast nadepsanou "Mozne problemy" a projdete ji. Pak napiste, co se na vasem
pocitaci chovalo jinak. Proc se maji radic~i snazit vice nez ten, kdo chce
poradit?

                                                       S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229