InterBase

Ales Cepek cepek@fsv.cvut.cz
Mon, 29 Nov 1999 11:28:12 +0100 (CET)

On Mon, 29 Nov 1999, Ing. Peter Bodnar wrote:

> ma niekto skusenosti s Interbase pod debianom?
> pripadne ako je to s podporou v php3
> v dokumentacii sice su uvedene funkcie, ale iba nazvy, bez popisu

... ja jsem pred nejakym casem zkuso nainstaloval a bez problemu
provozoval verzi, kterou Inprise zverejnili na Internetu pro Red Hat.
Zajimalo me, jestli to bude spolupracovat s aplikacemi vytvorenymi pod C++
Builderem a nenarazil jsem na zadny zadrhel (docela se mi libila sprava
databaze pod Debianem s jejich nastroji z NT ;-). Nevenoval jsem se tomu
ale dukladne a pak jsme presli na MySQL - predevsim kvuli podpore php3.
Interbase jsem pak odmaznul, na muj vkus za to chteli moc penez (mam na
mysli skolni licenci).

Ales Cepek