Instalace debianu 2.1

Vladimir Michl michlv@penguin.cz
Fri, 8 Oct 1999 08:42:26 +0200 (CEST)

Dobry den,

potrebuji instalovat Debian 2.1 pouze ze site. Tak jsem si rekl,
ze base nainstaluji pres nfs, a po nabootovani pak zbytek pres ftp.
Tak jsem si udelal dve diskety, resc a drv. Nabootoval, bytvoril Linux
partition, ..., nainstaloval jadro i s ovladaci a ze napred zkonfiguruji
jadro, zavedu modul sitovky a nfs, zkonfiguruji sit a pak ze nainstaluji
base pres nfs. Jadro se ale brani zavedeni modulu sitovky, vsechny ostatni
moduly jdou zavest, ale zavadeni modulu sitoveky skonci s hlaskou:

xxxxx/modul.o: init_module: Resource or xxxx is busy

Nevite jak resit sitovou instalaci? Potrebuji to ale pro obecnou sitovou
kartu, kdyz jsem zkousel upravit instalacni diskety s jadrem, ktere
obsahovalo zakompilovane ovladace vsech sitovek, pak to mou, ne2000 vubec
nenaslo.

Nejaky napad?

PS: jeste to vyskousim se zakompilovanymi ovladaci, ta 386 byla nejaka
divna, casto se kousala.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl@seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *