Instalace debianu 2.1

Vladimir Michl michlv@penguin.cz
Fri, 8 Oct 1999 13:59:41 +0200 (CEST)

On Fri, 8 Oct 1999, Petr Cech wrote:

> Cau
>
> jaky modul? Nepotrebujes predtim zadat treba io=0x??? nebo podobne?

> takze ne - pokud je jako modul, tak se musi zadat alespon IO port, na kterem
> sitovka visi.

Dobra vyzkousim, ted jsem zkousel prekompilovat 2.2.12 (puvodni bylo
2.0.38) se vsema ovladacema a nfs a tady se uz sitovka dobre rozpozna,
ale zase to bude horsi na instalaci.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl@seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711292         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *