OFFTOPIC: Re: Reply-To

Zakkr zakkr@zf.jcu.cz
Wed, 20 Oct 1999 09:35:26 +0200 (CEST)

On Wed, 20 Oct 1999, Ladislav Dobias wrote:

> On 19 Oct 1999, Milan Zamazal wrote:
>=20
>=20
> S tim bych tedy chtel polemizovat. Ja si myslim ze je to
> korektni. Nebo si jeste nekdo (krome Milana) myslite, je to
> nekorektni?

 Ja :-), byla doba (a asi to jde najit v archivech) kdy jsem se take
podivoval, ale pravda je takova, ze na 90% vsech non-CZ konferencich je to
takto nastaveno a je to tak dobre (nekomunikujete jen s demonem konference
ale i primo s lidma a vznikaji tak debaty i na "prime lidske urovni" a osob=
ni=20
mail ma i trochu vyssi vahu nez ten konferencni.. atd).=20

=09=09=09=09=09=09=09Zakkr

---------------------------------------------------------------------------=
---
<zakkr@zf.jcu.cz>                                http://home.zf.jcu.cz/~zak=
kr/

Kim Project:  http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/kim/              (process manag=
er)
FTP:          ftp://ftp2.zf.jcu.cz/users/zakkr/              (C/ncurses/PgS=
QL)
---
                                                   ...and cathedral dilapid=
ate