OFFTOPIC: Re: Reply-To

Dan Ohnesorg dan@feld.cvut.cz
Wed, 20 Oct 1999 13:02:34 +0200 (CEST)

On Wed, 20 Oct 1999, Ladislav Dobias wrote:

> On 19 Oct 1999, Milan Zamazal wrote:
>=20
>=20
> S tim bych tedy chtel polemizovat. Ja si myslim ze je to
> korektni. Nebo si jeste nekdo (krome Milana) myslite, je to
> nekorektni?
>=20
> Je to take nastaveno v jinych znamych konferencich (i
> vehlasnych), jako @linux.cz, @cs.felk.cvut.cz (jeden z
> nejstarsich konferencnich serveru u nas - od 1993 - a
> vzdycky to tam bylo a je), @muni.cz, @cesnet.cz,
> @pinknet.cz, @poli.feld.cvut.cz, ale i napr.=20
> [...]

No je tu jeden hacek, poli to uz take nedela. Delali jsme to, ale bylo
odstraneno autory mailmana z oficielni distribuce.=20

Nicmene to ze hlavicka uplne chybi mozna neni uplne OK. Minimalne
pine na to reaguje podivne. (No podivne stejne jako gnus.) Je o tom HOWTO=
,
ale ted ho nemuzu najit, nevite nekdo, kde se vyskytuje?

Podle me ma hlavicka vypadat asi takle: