pripomienky k zaplate (X11 locale.alias)

Vladimir Michl michlv@penguin.cz
Tue, 7 Sep 1999 11:17:39 +0200 (CEST)

On Tue, 7 Sep 1999, Miroslav Vasko wrote:

> dobre, takze su dve moznosti:
>
> 1. "puritanska" verzia zaplaty, ktoru presadzuje Stano (vravi, ze cs_CS
> nema co v zaplate hladat, pretoze neexistuje v zozname teritorii)
>
> 2. rozsirena verzia, ktora zavadza aliasy pre cs_CS (prevdepodobne kvoli
> niektorym aplikaciam, ale to nech lepsie vysvetli Vlado).

Predpokladam, ze zaplata se bude tlacit primo do XFree86. Proto bych tam
radeji to CS nechal. Ted si uvedomuji proc tam to CS zustalo.
Je to jeste z doby, kdy jsme byli Ceskoslovensko. Tehdy byl kod zeme
CS. V linuxu neni problem s tim, kdyz se to odstrani, ale nevim jak na
ostatnich systemech, kde se jeste XFree pouziva.

> ja sa priklanam k prvej verzii - mam radsej minimalisticke riesenia. ale
> som ochotny akceptovat aj opacny nazor, ak sa k tomu okrem autora
> vyjadri aj niekto iny.

					Vlada

PS: Ted se divam a v tech zaplatach jsem zapomel jeste doplnit
sk.* jako u cs.*. Vecer bych mel z domu poslat opravenou verzi.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl@seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                          Czech Republic      *