pripomienky k zaplate (X11 locale.alias)

David Rohleder davro@ics.muni.cz
07 Sep 1999 11:30:03 +0200

Vladimir Michl <michlv@penguin.cz> writes:

> Predpokladam, ze zaplata se bude tlacit primo do XFree86. Proto bych tam
> radeji to CS nechal. Ted si uvedomuji proc tam to CS zustalo.
> Je to jeste z doby, kdy jsme byli Ceskoslovensko. Tehdy byl kod zeme
> CS. V linuxu neni problem s tim, kdyz se to odstrani, ale nevim jak na
> ostatnich systemech, kde se jeste XFree pouziva.

Kdyz uz ceskoslovensko neexistuje,tak tam ten cs_CS nema co
delat. Uzivatele si pak budou pouzivat co chteji a budou s tim
zbytecne problemy (typu nastavil jsem si LANG=cs_CS a nefunguje mi
to). Ceskoslovensko neexistuje uz 6 let. To je celkem dlouha doba na
to, aby byly opraveny aplikace, ktere jsou na teto veci zavisle.

Ja bych byl pro prvni verzi.

David Rohleder						davro@ics.muni.cz
Brno, Czech Republic