Plán postupu

Ondrej Sury ondrej@sury.cz
26 Sep 1999 19:49:57 +0200

Petr Cech <cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz> writes:

>=20
> Nominoval bych Ondru :)

    To jako me?  Nejsem v zasade proti, ale nevim jak na tom ted
budu s casem.  Shanim byt, shanim modrou knizku ;-) a tak.

    Momentalne mi brani v aktivnejsi komunikaci s Debianem jakesi
zakrneni v me aktivni anglictine, ale to by se dalo nejak
prekousnout, horsi je to, ze si porad pripadam, ze prace s XFree
je tak trochu cerna magie.  Uz z toho duvodu, ze ke spouste veci
jsem nenasel dokumentaci.  Kdyby predchozi koordinator sepsal
nejake poznamky na ktere pri koordinaci prisel (resp. na co si
vzpomene), a nikdo jiny by se neprihlasil, tak bych do toho asi
sel.

    Jinak jeste taky zacinam trochu videt do MySQL, takze bych se
mohl ujmout i komunikace s maintainerem mysql ohledne zatrizeni
mysql s ceskym trizenim do distribuce.  Bude treba virtualni
balik (mysql, mysql-server, libmysqlclient6) a pak balicky
mysql-{czech,latin1,latin2...}, ktere budou poskytovat mysql.

--=20
Ondrej Sury <ondrej@sury.cz>