Linkovani baliku proti glibc2.1

David Kuzela kuzela@mbox.vol.cz
Thu, 30 Sep 1999 20:15:04 +0200

Zdravim,

v posledni dobe, ke sve nevoli, zjistuji, ze mnoho baliku z unstable
je likovano proti glibc2.1. Dost mi to vadi, s glibc2.1 mam problemy
(v kombinaci s libncurses) a spokojene pouzivam 2.0. Bohuzel me to
nuti si novejsi verze programu kompilovat sam. Namatkou gimp, pinfo...

Zajimalo by me, zda je to zpusobeno nejakou dohodou, ze se pouzivaji
nejnovejsi knihovny, nebo zda je to dusledek toho, ze maintaineri
konkretniho baliku maji instalovanu nejnovejsi verzi.

Predem dekuji
--
                                   David Kuzela