sit

jelen jelinekp@fzu.cz
Tue, 25 Apr 2000 17:08:11 +0200 (MET DST)

v jadre (zalezi na versi ) by mela byt primo podpora pro danou sitovku.
moznost zkompilovat jako modul ne bo staticky. potom je mozne pri bootu
zadat (pro volbe jako modul) do /etc/modules radku (napr. viz
dokumentace pro odpovidajici nastaveni):
3c59x.o (zalezi na jmene modulu tebou zkompilovanem) options=8 debug=4

jinak ovladace pro 3com pise jisty donald becker z NASA, takze pres
libovolny prohlizec navstivit jeho www-site a tam je vse podrobne popsano

zdravi jel