pocesteni brambory :)

Vitek Burda (noname2) burdav@cs.felk.cvut.cz
Sun, 06 Aug 2000 19:44:05 +0200

> V potatu uz myslim nebylo treba nic dodelavat, alespon co se tyka X.
> Pouze nainstalovat z baliku ceske fonty a do .xsession pridat
> setxkbmap -symbols 'czsk(us_cz_qwerty)' -compat group_led
> Klavesnice se prepina pres Scroll Lock.

v home adresari sem soubor .xsession nenasel, tak jsem ho vytvoril a napsal
tam radek jak pisete... ovsem Xka uz vubec nenajely a na konzoly se objevilo
toto:
System: `/usr/X11R6/lib/X11/xkb/xkbcomp -w 1 -R/usr/X11R6/lib/X11/xkb -xkm -m
us_cz_prog -em1 "The XKEYBOARD keymap compiler (xkbcomp) reports:" -emp "> "
-eml "Errors from xkbcomp are not fatal to the X server" keymap/xfree86
/var/tmp/xfree86.xkm'

waiting for X server to shut down

a pak prompt ... :(

(po vymazani .xsession) uz to zase jede...