Sit. karta SMC8xxx

Petr Stanek snek@penguin.cz
Sat, 12 Aug 2000 18:20:47 +0200

stverak@pef.czu.cz wrote:

> Dobry den,
> potreboval bych poradit, jak v Debian Potato s jadrem 2.2.x rozchodit
> sit. kartu
> SMC8xxx (ISA). Modul smc-ultra mi i pri spravnych parametrech io a irq
> nechce nabehnout.(Zkousel karty SMC8216 a SMC8013combo) Rekompilace
> jadra nepomohla a karty
> pritom s jadrem 2.0.36(v Slink) funguji dobre.
>
> Diky za pomoc.

U karet SMC jsem dopadl stejne a serveru Penguin. Po prechodu z jadra
2.0.x na 2.2.x prestala chodit. Vzhledem k tomu ze byla chudak ISA,
tak jsem to resil upgradem na darovanou PCI 3c905B. Ted posilhavam
po Intel EtherExpressPro/100 nebo neco s brouckem ThunderLAN ;-)

Pokud budete optimalizovat vykon, tak to bude stejne prvni kus HW,
ktery poleti.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek@penguin.cz     tel.: 0604/239711
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux    http://www.penguin.cz