ntfs

Marian Cavojsky cavojsky@soria-grey.sk
Tue, 15 Aug 2000 07:21:18 +0200

Dňa Po, 14 aug 2000 Radomír Ludva napísal:
> A pripojeni NTFS oddilu, cteni souboru a jejich modifikace, - je mozna?
> Neco jako mount -t ntfs /dev/hda3 /mnt/WindowsNT
> A naopak pripojeni ext2 oddilu do Windows?
> Pracuje na tom nekdo? (kde a jak zjistit podrobnosti)
> Radomir Ludva

Pripojenie NTFS je mozne. Na citanie mam vyskusane, pracuje to vporiadku.
Na zapis sa nedoporucuje. Su tam este chyby. moze poskodit celu particiu.
Je nutne prelozit jadro. Defaultne podpora NTFS nebyva zahrnuta.

Opacne existuje program explore2fs.exe (myslim, ze sa tak vola). Funguje
citanie aj zapis. Mam vyskusane. Pripadne by som ho mohol u seba pohladat
a poslat.

--
Marian Cavojsky
cavojsky @ soria-grey.sk