Vytvoreni CD Debian 2.2

Petr Stanek snek@penguin.cz
Wed, 16 Aug 2000 10:49:05 +0200

Preji prijemny den.

Chci si sam vytvorit sadu CD-cek pro Debian 2.2.
Pokud se zactu do dokumentace, tak mam dve oficialni moznosti.

1. pseudo-image-kit-2.0
2. debian-cd

Obe podporuji vytvoreni CD z lokalniho MIRRORu. (ftp2.denian.cz)

Ozrcadlil jsem si Debian 2.2 i386 a stahl z debian.org patricne
binary-i386-*.list a vrhl se na pseudo-image-kit.

Po spusteni vytvareni image je vse OK a nehlasi to chybu.
Problem je ze pak vznikle ISO nejde primountit.
Neznamy hlasi to neznamy format :-(

[0 snek@penguin iso]# mount -t iso9660 -o loop binary-i386-1.iso /mnt
mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/loop0,
       or too many mounted file systems

No tak jsem pouzil druhou doporucenou metodu debian-cd.
Zeditoval /usr/share/debian-cd/CONF.sh a dopadl opet zle.

[0 snek@penguin debian-cd]# make status
Makefile:159: warning: overriding commands for target `/-'
Makefile:155: warning: ignoring old commands for target `/-'
ERROR: Bad configuration. Please edit CONF.sh and source it ...
make: *** [ok] Error 1

Kde delam chybu? pseudo-image-kit byl s lokalnim Mirrorem spokojen.
Nerad bych tvoril rucne vlastni cd.

Snek
Snek Petr Stanek          mailto:snek@penguin.cz     tel.: 0604/239711
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux    http://www.penguin.cz