Vytvoreni CD Debian 2.2

Ladislav Dobias L.Dobias@sh.cvut.cz
Wed, 16 Aug 2000 12:59:02 +0200 (CEST)

Ahoj!

On Wed, 16 Aug 2000, Petr Stanek wrote:

> Chci si sam vytvorit sadu CD-cek pro Debian 2.2.
>
> 1. pseudo-image-kit-2.0

Taky zkousim delat CD, a v README pisou, ze je potreba
vytvorit pseudo-image a pak pomoci rsync ho predelat na
oficialni ISO image.

Ve firme mame bohuzel firewall, takze rsync nema sanci
(proxy nepodporuje ten port 873). Ale stejne nechapu, jak
rsync z toho udela ISO image.

Stahnul jsem si sice odnekud pseudo-image, ale pohledem jsem
zjistil, ze ty soubory tam jsou pouze "nastrkane jeden za
druhym", bez jakychkoli hlavicek??? Asi tomu nerozumim...
(To je mozna i tvuj problem-ze to neni ISO image.)

Ja to momentalne resim tak, ze jsem si nasel potrebny soubor
na vyhledavaci (potrebuji potato-sparc-1.raw), ten jiz podle
zacatku vypada, ze je to ISO (file potato-sparc-1.raw hlasi:
Sun disk label 'SPARC bootable CD-ROM: Debian 2.2 sparc
Binary-1' 0 blocks, boot block present).

Pokud by nekdo vedel, jak predelat (bez rsync) pseudo-image
na potato-sparc-1.raw (ISO) tak napiste. Diky.

Zdravi
Lada Dobias