Vytvoreni CD Debian 2.2

Petr Stanek snek@penguin.cz
Wed, 16 Aug 2000 14:56:35 +0200

Peter Paluch wrote:

> Dobry den prajem.
> =-=-=-=-=-=-=-=-=

> Mate v jadre zapnutu podporu 'Loopback device support' ? Tato volba je v
> sekcii "Block devices". Dalej, mate podporu ISO9660 (stupidna otazka,
> ale...)?

Samozrejme ze mam, ikdyz je to zaplatovana 2.2.16

[0 root@penguin pseudo-image-kit-2.0]# lsmod
Module                  Size  Used by
isofs                  18320   0  (autoclean)
loop                    7872   0
unix                   11396  55  (autoclean)
[0 root@penguin pseudo-image-kit-2.0]# mount -t iso9660 -o loop
binary-i386-3.iso /mnt
[32 root@penguin pseudo-image-kit-2.0]#

> Tu sa zda, ze Vas CONF.sh obsahuje nejake syntakticke chyby. Spustili ste
> CONF.sh pred prikazmi make ?

To je trefa docerneho, jak jsem jiz dostal odpoved a az pote si vsiml
ze v dokumetaci je spustit

	. CONF.sh
pro nacteni promenych. Ta tecka je velice dulezita!!!

Snek
P.S. debian-cd mi jiz funguje :-)  pseudo-image-kit ne :-(
Snek Petr Stanek          mailto:snek@penguin.cz     tel.: 0604/239711
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux    http://www.penguin.cz