Sparc - no init found

Peter Mann Peter.Mann@tuke.sk
Fri, 18 Aug 2000 10:23:09 +0200

On Thu, Aug 17, 2000 at 02:21:38PM +0200, Ladislav Dobias wrote:
> Je tu nekdo, kdo ma zkusenosti s instalaci linuxu na sparc?
> Zkousim dat Bramboru na SparcStation LX (vypada to skoro
> jako SparcStation Classic).

mam skusenosti so slinkom=20

ARCH: SUN4M
TYPE: SPARCstation 4

> Instalace z CD se rozbehne, zvolim 's' jako bootovani ze
> SCSI CD-ROMky, vse jde v pohode, najde to i HD jako sda i
> CD-ROMku jako sr0, ale pak to rekne:
>=20
> Kernel panic: No init found.  Try passing init=3D option to kernel.
>=20
> V instalacni prirucce je napsano:=20
>   Poznamenejme, =BEe na syst=E9mech Sun4m (nap=F8. Sparc 10s a
>   Sparc 20s) byly zaznamen=E1ny probl=E9my s bootov=E1n=EDm z CD.
> Ale jake problemy, to tam nepisou :-(
>=20
> Co s tim? (jen podotykam, ze floppy tam neni).

mate najnovsiu verziu? floppy takisto nemame a funguje tftp boot

CDcka slinku su vyskusane - bootuju OK, CDcka potata sa akurat
vyrabaju, takze este nie su vyskusane

viac informacii v disk. klube debian-sparc@lists.debian.org, alebo
skuste pohladat v archive mailing listu ...
http://www.debian.org/Lists-Archives/debian-sparc-0008/threads.html

odkazy na archiv su na: http://www.debian.org/Lists-Archives/

5o

   Ing. Peter Mann		e-mail: Peter.Mann@tuke.sk
   UVT - TU Kosice		ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
     PM2185-RIPE