perlove hlasky pri apt-get

Jan Marek jmarek@pf.jcu.cz
Tue, 22 Aug 2000 11:04:14 +0200

Dobry den,

Jan Marek wrote:

> Dobry den,
>
> mam nainstalovane potato s perlem 5.00504 a promennou LANG
> nastavenou na "cs_CZ". Pokud pouzivam apt-get, pak mi perl hlasi,
> ze nezna locale a falling back to locale "C", ci tak nejak. Dela
> to stejne, i kdyz jen spustim perl. Ostatni programy mi ale
> funguji, nektere i spravne cesky, napr. ls. Mate podobne
> zkusenosti, prip. nevedeli byste, jak tohle vyresit?

a odpovim si sam (asi, jeste vyzkousim, palim si ted CD-cka):
vypada to, ze je problem v neupdatovane masine (pocitac je doma),
jelikoz v praci, kde mam updatovane potato, mi podobny problem
nenastava... Uz se tesim na to, jak provedu update tech cca 300
balicku, ktere mi to porad vypisuje...

> Dekuju a zdravim...
>
> Honza Marek

Zdravi