potato na DVD.

Dan Ohnesorg dan@feld.cvut.cz
Tue, 22 Aug 2000 20:22:56 +0200 (CEST)

On Tue, 22 Aug 2000, Marian Cavojsky wrote:

>   mal by som otazocku, ci nema nahodou niekto moznost napalit 'potato' na
> DVD. Alebo, ci by to vobec fungovalo. Chcel by som si usetrit diskoteku
> pri instalovani, kedze uz mam DVD-ROMku.

Videl jsem PIONEER mechaniku, ktera DVD palila. Melo to jeden problem, sly
potom precist jedine na te mechanice protoze pouzivali nejaky divny format
zapisu. Ja bych radil zustat u klasicke metody, ona to zas takova
diskoteka neni.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan@feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ukaz mu smrt a smiri se s horeckou.