perlove hlasky pri apt-get

Honza Pazdziora adelton@fi.muni.cz
Wed, 23 Aug 2000 07:51:41 GMT

On 22 Aug 2000 10:59:07 +0200, Jan Marek <jmarek@pf.jcu.cz> wrote:
> Dobry den,
>
> mam nainstalovane potato s perlem 5.00504 a promennou LANG
> nastavenou na "cs_CZ". Pokud pouzivam apt-get, pak mi perl hlasi,
> ze nezna locale a falling back to locale "C", ci tak nejak. Dela
> to stejne, i kdyz jen spustim perl. Ostatni programy mi ale
> funguji, nektere i spravne cesky, napr. ls. Mate podobne
> zkusenosti, prip. nevedeli byste, jak tohle vyresit?

	$ perl -Mlocale -e 1

je nejspolehlivejsi zpusob jak zjistit, jestli mate locales v poradku
(tedy aspon ty, na ktere mate nastavene promenne LANG/LC_*). Pokud
obdrzite chybovou hlasku, znamena to, ze neco v instalaci locales je
spatne a v soucasne dobe je asi nejrozumnejsi udelat upgrade.

 Honza Pazdziora | adelton@fi.muni.cz | http://www.fi.muni.cz/~adelton/
   .project: Perl, DBI, Oracle, MySQL, auth. WWW servers, MTB, Spain.
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org