Jank upravit sources.list

Radek Hnilica radek_hnilica@linuxfan.com
Wed, 30 Aug 2000 14:34:03 +0100

In article <967634702.838886@virtual.nextra.sk>, uhlar@fantomas.sk wrote:
> In cz.comp.linux.debian Radek Hnilica <radek_hnilica@linuxfan.com> wrote:
> ->     Dobry den,
>
> -> narazil jsem na takovy problem.  Prekompiloval jsem si ze zdroju nekolik
> -> baliku a ted bych je chtel zpristupnit apt-get.  Tusim, ze reseni je
> -> jednoduche, ale nemohu si vzpomenout, ani to nikde najit.
>
> spristupnit pomocou apt ? predpokladam ze chcete systemu oznamit ze tie
> baliky mate nainstalovane... na to si treba zrejme nainstalovat dpkg-dev a
> prehladat manualy

ne ne. Ja si stahnu zdrojovy balik nejakeho programu napriklad z woodyho, kde je novejsi verze.  Ten prekompiluji a vytvorim deb balicek.  No a ten chci vystavit na svem debian serveru, kde mam cely debian a jeste mnou prekompilovane balicky v oddelenem adresari.  No a apt potrebuji rict, ze ma mimo
deb ftp://debian.mojefirma.cz/debian potato main contrib non-free
jeste prohledavat
deb ftp://debian.mojefirma.cz/mojebalicky/
kde /mojebalicky je adresar bez podadresarove struktury a bez souboru Packages.

Muzu taky vyjit ze zdroju nejakeho balicku, upgradovat v nem zdrojaky na posledni verzi, ktera jeste nikde v deb neni a vytvorit si tak deb balicek posledni verze.  Tento vsak nemohu a nechci vrazet do kopie celeho /debian archivu.  Tento archiv se stejne synchronizuje, a tak by me balicky byly nejspise velmi brzo zlikvidovany, neb bych si zatahl do archivu peknou nekonzistenci.

Porad ziju v domeni, ze se apt dalo nejak oznamit ze ma jeste prohledavat taky adresar bez Packages souboru.  Jen si nemohu vzpomet.

Radek Hnilica