Prechod z RH na Debian

Ronald Pupala pupala@sse-za.sk
Thu, 7 Dec 2000 19:11:54 +0100

------=_NextPart_000_00D1_01C06081.9011B0A0

   Ahojte vsetci !

 Prosim Vas o radu. Dostal som totiz od priatelov, ktory experimentuju s =
Linuxom na SPSE, a svoj server drzia s vacsimi ci mensimi problemami na =
nohach v skolskej Win sieti uz vyse roka, otazku, ktora ma mierne =
deklasovala, "ako prejst na Debian z RH, co mozno najviac bezbolestne". =
T.j. nie tak,ze "ozalohuj /etc/* a preinstaluj distribuciu". Toto je =
posledna volba, aj ked tie konfiguraky, ked to nechcu konfigurovat =
znova, musia ozalohovat. Hladam nieco, co by precitalo, ktore baliky =
maju nainstalovane pod RH a tieto by potom postupne nahradilo =
debianovskymi, a najlepsie aj s existujucimi konfigurakmi, t.j. aby sa =
ani tieto nemuseli zalohovat, aj ked pre istotu sa budu.
Mohlo by to vyzerat v tomto style:
 rpm -iUhv dpkg*
 dpkg -reinstall from_rpm_to_deb complet_distribution  .

Dobra fantazia, nie  ;- ))) ?

Prajem prijemny vecer

Pupala Ronald pupala@sse-za.sk

------=_NextPart_000_00D1_01C06081.9011B0A0

<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-2" =
http-equiv=3DContent-Type>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><FONT size=3D2>&nbsp; &nbsp;Ahojte vsetci !</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=3D2>&nbsp;Prosim Vas o radu. Dostal som totiz od =
priatelov, ktory=20
experimentuju s Linuxom na SPSE, a svoj server drzia s vacsimi ci =
mensimi=20
problemami na nohach v skolskej Win sieti uz vyse roka, otazku, ktora ma =
mierne=20
deklasovala, "ako prejst na Debian z RH, co mozno najviac bezbolestne". =
T.j. nie=20
tak,ze "ozalohuj /etc/* a preinstaluj distribuciu". Toto je posledna =
volba, aj=20
ked tie konfiguraky, ked to nechcu konfigurovat znova, musia ozalohovat. =
Hladam=20
nieco, co by precitalo, ktore baliky maju nainstalovane pod RH a tieto =
by potom=20
postupne nahradilo debianovskymi, a najlepsie aj s existujucimi =
konfigurakmi,=20
t.j. aby sa ani tieto nemuseli zalohovat, aj ked pre istotu sa=20
budu.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3D2>Mohlo by to vyzerat v tomto style:</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3D2>&nbsp;rpm -iUhv dpkg*</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3D2>&nbsp;dpkg -reinstall from_rpm_to_deb=20
complet_distribution&nbsp; .</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=3D2>Dobra fantazia, nie</FONT><FONT size=3D2>&nbsp; ;- =
)))=20
?</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=3D2>Prajem prijemny vecer</FONT></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT size=3D2>Pupala Ronald <A=20
href=3D"mailto:pupala@sse-za.sk">pupala@sse-za.sk</A></FONT></DIV></BODY>=
</HTML>