Samba 2.0.7-3 a kernel 2.0.x

Petr Balas petr-news@petrbalas.cz
Wed, 20 Dec 2000 21:58:38 +0100

In article
<Pine.LNX.4.20L0.0012201553140.3580-100000@phobos.fphil.uniba.sk>,
hitzinger@phobos.fphil.uniba.sk  wrote:

> Mam celkom stabilny potato s kernelom 2.0.38 a chcel som nan hodit
> sambu. Po dlhom trapeni som zistil, ze out-of-box samba z potata s
> kernelmi 2.0.x jednoducho nechodi .. (#72758-important-82days, #57637,
> #66122)
>
> Balik skompilovany zo zdrojakov beha ako ma, ale .. je takyto balik ok,
> co sa tyka sekurity?

IMHO je v poradku. Problem je v tom, ye pokud se samba zkompiluje
na 2.2 kernelu, tak pouzije jakesi volani jadra, ktera existuje az
od 2.2 jadra. Kdysi jsem to taky resil, pohledejte archiv cz.comp.linux
tam jsem tusim psal i jmeno one funkce kernelu. BTW ja to vyresil
prechodem na 2.2

Petr Balas (petr at balas dot cz)