Siag a vice CPU

Jiri Masik masik@nc25.troja.mff.cuni.cz
21 Dec 2000 13:55:15 +0100

JVlasak@CSAS.cz writes:

> Dobry den,
>
> mam dve otazky ohledne potata:
>
> 1, ma nekdo zkusenosti z instalaci popr. kompilaci SiagOffice na Potatu ?

Zkusenosti nemam, ale pokusim se poradit. Baliky nejspis nemusite
kompilovat, nebot v potatu jsou. apt-cache search siag mi vratil

xsiag - a spreadsheet with an X11 user-interface
siag-common - Common files for all versions of the Siag spreadsheet.
egon - The animator program from Siag Office
xspread - spreadsheet program based on sc 6.22 for X
siagoffice-common - Common files for Siag Office
xpw - the Pathetic Writer word-processor
siagoffice-plugins - Plugins for Siag Office
tsiag - text version of the SIAG spreadsheet

> Mam problemy s odlisnostmi oproti prekladanym zdrojakum (napr. ve zdrojacich
> se pouziva Xpm ale v Potatu je xpm4g, stejne tak curses->ncurses a navic
> nemam v systemu soubor curses.h, ktery zdrojak predpoklada apod.). Bohuzel

curses.h se nachazi v baliku libncurses4-dev. Nenechte se zmast
nazvy baliku, xpm4g obsahuje knihovnu Xpm, g na konci nazvu pochazi z
doby, kdy Debian prechazel na (g)libc6 a bylo treba rozlisit verze
baliku pro starou a novou verzi knihoven.

> nemuzu pouzit StarOffice nebo KDE, na me archaicke 486 nejsou tyhle baliky
> pouzitelne.
>
> 2, Nema nekdo zkusenosti s Debianem na multiprocesorovych pocitacich (
> vyrovna se s tim, a pokud ano, umi vyuzit vice CPU ? - slo by o
> dvouprocesorove Pentium 90).

Ano, bez problemu nam funguje na 2xPII450. Budete muset jen
zkompilovat vlastni jadro, v instalacnim navodu k tomu najdete pasaz.

zdravi
        Jirka