Siag a vice CPU

Petr Stanek snek@penguin.cz
Fri, 22 Dec 2000 08:26:42 +0100

Ondrej Sury wrote:

>libncurses4-dev nebo libncurses5-dev, ncurses-dev byl snad jeste ve slinku.

Pokud vam vadi moje nepresne formulovani nazvu balicku tak se hluboce
omlouvam a priste jej uvedu presne vcetne MD5 :-(

> Co maji spolecneho RPMka s DEBama?  A navic to ani nefunguje...

Spolecne je to ze obsahuji software a vetsinou se i velice podobne
menuji. Pokud jsem poslal podle nepresne URL, tak jste se po dlouhem
patrani mohl dostat k funkcnimu http://www.penguin.cz/rpmFind/

Jinak Vazeny kolego, odpoved jsem psal z hlavy za casoveho stresu v
praci
ve snaze pomoci tazateli. Priste se toho asi vyvaruji a budu mlcet!

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek@penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz