ide-scsi (was: Archivace dat)

Martin Man Martin.Man@seznam.cz
Sun, 24 Dec 2000 13:48:33 +0100

Zdravím

1. překompilocat kernel tak aby ATAPI CD bylo jako modul, generic SCSI jako
modul, SCSI cdrom jako modul, zkrátka co pude to jako modul, (kromě disků)

a pak si hrát podle HOWTO s modprobe...

2. v žádnym případě nemodprobovat ide-cd
3. zakázat "probe all LUNs" při kompilaci kernelu
4. mělo ny stačit modprobe sr_mod, pro výpal se používá -dev 0,0,0, etc.

je to zmatený, ale v HOWTO je to všechno, bohužel sem teď na jiný mašině :-(

hezký svátky...

maňas