3tlacitkova mys v Debianu

Petr =?utf-8?B?xIxlY2g=?= cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 27 Dec 2000 14:32:24 +0100

Ronald Pupala napsal(a):
> Ahojte !

> Ked sme uz pri tom, kedy je vyhodnejsie pouzivat priamo mys a kedy gpmdata ?
> Su v tom nejake zauzivane pravidla ?
> Pytam sa len preto, lebo aj na konzole aj v X-och pouzivam mys(3 tlac.)
> priamo a nemam s tym nijaky problem. Prinesie mi prechod na gpmdata nejake
> vyhody ?

Ja jsem na gpmdata presel s PS/2 mysi. Nekterym pry funguje na consoli i v X i
kdyz je spusten gpm a X jsou na /dev/psaux. Me ne. Nebo se to resi vypinanim
gpm pri stusteni Xu a opetnym nahozenim pri ukonceni. Coz mi samozrejme
nevyhovuje, protoze mam Xy spustene skoro furt, ale stejne delam na consoli a
jenom obcas prepnu.
				Petr Cech