Nefunkcni mys.

Radomír Ludva radmi211@volny.cz
Sat, 05 Feb 2000 14:10:29 GMT

Ahojte lide dobri,

	mam problem s mysi, ktera mi nereaguje na pohyb.

	Nainstaloval jsem si poprve v zivote asi tak na po sedme
Debian 2.1. Mel jsem ze zacatku obrovske problemy s programem
dselect na instalaci baliku. Vubec jsem nerozumel tomu jak pracuje,
no ale vsechno chce cas. Nejak jsem to nainstaloval pri spousteni
XWindows mi to napsalo, ze nemuze najit XFree86. Zkusil jsem
spustit XF86Setup a nejak mi to nabehlo, ale mys mi porad nefunguje.
Mam to nastaveny na /dev/mouse a zkousel jsem to vsechno nejak
menit, ale nepodarilo se mi ji rozhybat. Presneji receno jsem to
zkousel nastavit na /dev/ttyS0 S1 S2 S3 nebo tak nejak, ...

Ta mys je pripojena na PS/2 a je to mys Microsoft s koleckem.
Neocekavam, ze mi to kolecko bude fungovat i v Linuxu i kdyz by to
bylo krasny, ale chci se zeptat, jestli to nekomu funguje a pokud ano,
jak to ma nastaveny.

	S pozdravem
			Radomir Ludva

radmi211@volny.cz