Nefunkcni mys.

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sun, 6 Feb 2000 20:49:26 +0100

Jiri Masik napsal:
> radmi211@volny.cz (Radom=EDr Ludva) writes:
>=20
> S balikem imwheel by melo jit i to kolecko.

Nee, zadny imwheel. PS/2 mys s koleckem se rozhodi na konzol&X takto:
1) mainstaluje se balik gpm: typ mysi se zvoli podle aktualniho stavu,
 tj. treba imps2 (pro IntelliMouse PS/2)
2) nastavi se "repeate" mode gpm. A to bud /etc/gpm.conf pridanim
 -Rms3 (aby odsimuloval na repeatu mys s koleckem). Protoze psaux nelze
 otevrit najednou vice programy (tj. mys by nechodila bud na konzoli nebo=
 Xech), pouziva se tento "repeate".
3) oedituje se /etc/XF86Config
# sekce
Section "Pointer"
# protokol mysi. koresponduje s "repeate" modem v gpm
    Protocol     "IntelliMouse"
# tohle vytvori gpm. nebojte se chybove hlasky "unable stat fd .."
    Device      "/dev/gpmdata"
# zapne kolecko :))
    ZAxisMapping 4 5
# a ze mame tri tlacitka
    Buttons 3

Zmenou typu v bodu 1) lze rozchodit libovolnou mys.

				Petr =C8ech