zachrana debianu pomoci dpkg

Michal Svamberg svamberg@students.zcu.cz
Sun, 13 Feb 2000 14:21:53 +0100

Dobry den,
nedavno se mi stalo, ze na pokusnem pocitaci byl rozumne nainstalovany debian (potato).
Jednou ovsem vypovedel disk a ztratili se nektere soubory (skoro cele X11, doc, ...).
Podarilo se mi zachranit cely /var/lib/dpkg a nejak rozchodit dpkg a apt.

Problem je ten, ze jsem neprisel na to, jak opravit nainstalovane balicky. Jak rict programu
dpkg aby porovnal podle databaze jestli mu neco chybi a pripadne opravil. Existuje to?
Jedine co mne napadlo, tak napsat vlastni skript, ale tak dulezitou vec bych tam ocekaval
jako samozrejmost.

Dekuji,

									Michal Svamberg as List
                                            svamberg@students.zcu.cz