zachrana debianu pomoci dpkg

Peter Popovec popovec@zub.fei.tuke.sk
Mon, 14 Feb 2000 08:16:20 +0100

In article <886b6o$7u6$2@titan.zcu.cz>,
	Michal Svamberg <svamberg@students.zcu.cz> writes:
> Dobry den,
> nedavno se mi stalo, ze na pokusnem pocitaci byl rozumne nainstalovany debian (potato).
> Jednou ovsem vypovedel disk a ztratili se nektere soubory (skoro cele X11, doc, ...).
> Podarilo se mi zachranit cely /var/lib/dpkg a nejak rozchodit dpkg a apt.

Ok . kedze apt a dpkg chodia skuste toto:
dpkg --get-selections   (dostanete zoznam balickov ktore boli instalovane)
apt-get update
apt-get install --reinstall _meno_balicka_

kde za _meno_balicka_ dosadzujte  postupne  veci ktore Vam dal
dpkg --get-selections

tolko idea, tu je jedna z moznosti ako to realizovat:

dpkg --get-selections |awk '{print "apt-get install --reinstall " $1}' >x
apt-get update
sh x

Po tomto by ste mali mat system s novonainstalovanym kazdym balickom (len
pozor na konfiguracne  suborceky v etc .. atd . )

			ZDAR