Vyroba boot CD pro potato?

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 16 Feb 2000 13:01:14 +0100

Jan Schier napsal:
> Dobry den,
>=20
> rad bych se zeptal na nasledujici: chtel jsem si zkusil nainstalovat
> potato, a nechtelo se mi pouzivat diskety. Takze jsem stahnul rescue,
> drivers a base, a dal to na CDcko, rescue v adresari boot, ostatni v
> adresari install, 'mkisofs -b rescue.bin -c catalog ...'

V potato se na rescue.bin nevejde spojecne kernel a root.bin. Zde je prob=
lem,
ze se nenacte initrd. Toto plati pro 1.44 verze. Pro korektni vytvoreni
bootovaciho CD by melo stacit rescue.bin z disks-2.88, kde je oboji.

				Petr =C8ech
P.S. zkuste to radeji nejdrive na prepalovatelnem mediu. Netestovano