Instalace cslatexu ve slinku

kucera@fzu.cz kucera@fzu.cz
Wed, 23 Feb 2000 19:11:55 +0100 (CET)

Dobry den (vlastne vecer...),

instaloval jsem slink ze zname sady 5 CD a mel jsem potize se spustenim
vsech TeXovych programu... pote jsem pomoci Altavisty zjistil, ze pricinou
je `casovana bomba' v souboru latex.ltx a ze je treba nainstalovat baliky
TeTeXu z `proposed updates'. Takze odinstalovat, nainstalovat znovu...
standartni latex funguje... Nasledovala nova instalace ceskych baliku
(na ftp.debian.cz jsem nasel stejne verze ceskych TeXovych baliku jako na
CD, takze jsem je zkusil znovu nainstalovat... a vysledek:

soubor cslatex.fmt opet nikde...

Nyni muj prihlouply dotaz: Existuje verze cslatexu novejsi nez
cslatex_1.1.1_all.deb, kterou by bylo mozno nainstalovat po 1.1.2000? Kde
ji najdu?

Diky,

		Jan Kucera
Jan Kucera				E-mail: kucera@fzu.cz
Department of Surfaces and Interfaces	Phone: +420 2 20318459
Institute of Physics ASCR		Fax: +420 2 3123184
Cukrovarnicka 10
162 53  Praha 6
Czech Republic			http://unix12.fzu.cz/~kucera