Instalace cslatexu ve slinku

kucera@fzu.cz kucera@fzu.cz
Thu, 24 Feb 2000 11:08:22 +0100 (CET)

Dobry den podruhe!

On Wed, 23 Feb 2000, Petr Cech wrote:

> v /usr/lib/texmf/web2c/cslatex.fmt nebo /var/lib/texmf/web2c  neni?
neni, rovnez latex.fmt se neprepise.
> V /tmp by mel byt soubor s logem, co se nepovedlo.
Bohuzel jsem pri dnesnim novem pokusu o instalaci nic podobneho v /tmp
nenasel...
Nicmene se mi pomoci "mkcslatex US CZ SK" podarilo vytvorit soubor
"latex.fmt", ktery ovsem obsahoval informace o cslatexu. prejmenovanim na
cslatex.fmt, zkopirovanim do /var/lib/texmf/web2c/ a spustenim texhash se
mi tak podarilo cslatex zprovoznit.

Zdravi, JK-
Jan Kucera				E-mail: kucera@fzu.cz
Department of Surfaces and Interfaces	Phone: +420 2 20318459
Institute of Physics ASCR		Fax: +420 2 3123184
Cukrovarnicka 10
162 53  Praha 6
Czech Republic			http://unix12.fzu.cz/~kucera