Nefunkcni baliky

Jan Marek jmarek@pf.jcu.cz
Tue, 18 Jan 2000 21:08:45 +0100

Dobry den,

pred chvilkou jsem se dival na archiv listu a kdosi se tam ptal
na nefunkcni hylafax... Rad bych se pripojil a pripadne pozeptal,
jak zaslat bugreport...

Konkretne se mi zasekava proces faxq pote, co se programem ps2fax
prevede soubor z PS do fax. formatu. Podle strace jsem zjistil,
ze chyba nastava v kodu, ktery si testuje, zda je soubor preveden
korektne (mam to doma, takze presne nevim, ktery je to
program...) Nasel jsem to pomoci grepu, a to bud v adresari hfaxd
nebo faxd, soubor musi obsahovat string PREP (jako preparing,
nebo tak neco, pise ho do log-u).
Dalsi vec je, ze mi prikaz faxstat nezobrazuje, jake cislo ma muj
modem (coz by melo podle manualu).

Zdravi
Honza Marek
--