pomoc s RedHatem

Petr Stehlik pstehlik@sophics.cz
Thu, 27 Jul 2000 13:02:58 +0200

Zdravim vas,

je necekane ptat se na RH prave tady, ale snad to bude davat smysl.
Ackoliv mam vsude nainstalovany Debian GNU/Linux, tak ted na jednom
serveru od DELLu pobezi necekane RedHat 6.2. Snazim se ho naucit ovladat
a mam zoufale problemy s uplne zakladnima vecmama.

Preskocim absenci cehokoliv podobneho dselectu a dhelpu, o apt-get ani
nemluve (to by bylo na nekolika strankovy srdceryvny clanek) a zastavim
se az u apache - neumim ho totiz ani zastavit a restartovat.
/etc/init.d/apache {start|stop|restart|reload} zjevne RH vubec nezna. A
'apachectl' taky nikde neni.

Dokonce ani dokumentace v /usr/doc/apache neni, i kdyz jsem ji specialne
doinstalovaval. Az po par hodinach jsem ji nasel v adresari /home (!!),
ale stejne tam neni ani zminka o tom, jak ovladat apache v RH.

Prosim poradte.

Petr [zniceny necim tak neohrabanym, co svet nazyva mainstream Linux]

P.S. po techto zkusenostech vubec nechapu lidi, co RH pouzivaji. V
zadnem pripade to totiz neni 'distribuce', alespon ne v tom smyslu, v
jakem ho zname z Debianu. Naprosto nahodne umisteni binarnich,
konfiguracnich a dokumentacnich souboru nutne uzivatele/administratora
dovede k silenstvi. Diky bohu a vsem debdeveloperum za Debian Linux!