zprava

Dan Ohnesorg dan@feld.cvut.cz
Thu, 8 Jun 2000 22:13:45 +0200 (CEST)

On Thu, 8 Jun 2000, Petr Balas wrote:

> Hi
>
> "David Rohleder" <davro@ics.muni.cz> wrote in message

> z nej.

> Zajimave. Ja delil disk 17GB cfdiskem jeste z verze 2.0 a vse bylo bez
> problemu.

Podle me je naprosto zasadni jak to rozdeleni vypada. Udelat jednu
partiton pres cely disk jde cimkoliv na jakkoliv velkem disku. Ale pokud
zakladam logicke disky v extended partition, ktera !zacina! nad 8GB, tak
se mi to fest prekryva. Neumi to ani jeden fdisk z Redhat a ani bezny
cfdisk. Nakonec jsem ty disky delil kombinaci cfdisku z potata a fdiskem z
Win98.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan@feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.