Cestina v unstable

Vladimir Michl Vladimir.Michl@seznam.cz
Mon, 12 Jun 2000 08:36:28 +0200 (CEST)

On Sun, 11 Jun 2000, Jaroslav Mikulik wrote:

> No to je jasne, jenomze to nejde, to me totiz napadlo taky jako prvni,
> zkousel jsem to /etc/init.d/kdm i v /etc/X11/XSession nastavit i presto, ze
> tam je cteni promennych z /etc/environment, ale hodnota se ignoruje. Mam ted
> odzkousene ze LANG promenne nejsou nastavene na zadnou hodnotu pri spusteni
> Xek pres *dm. Proto locale vraci "POSIX" - pry vychozi hodnota. Tak ted uz
> fakt nevim kam sahnout.

Jeste je moznost do $HOME/.xsession dat nastaveni promenych a spusteni
spravce oken.

*  Name:    Vladimir Michl                                           *
*  E-mail:  Vladimir.Michl@seznam.cz                                 *
*  Web:     http://www.penguin.cz/~michlv                            *
*  Tel:    +420/68/5391545                 Work: 068/5711219         *
*           068/5391545                          Czech Republic      *