Chyba v /etc/X11/Xsession

Hans Ginzel Hans@kolej.mff.cuni.cz
Mon, 12 Jun 2000 17:38:22 +0200 (CEST)

	Ahoj.

   Dekuji Vam za hbitou odpoved.

> no, jednou to snad stacilo, ale

   Omlouvam se, odesilani prvniho postu jsem killnul, po to co pine pres
hodinu psal -Busy- pri posilani pres news.

   Dekuji za vysvetleni hlasky s volanim xkbcomp-u. V jeho manualove
strance nejsou volby -em? dokumentovane, jsou ale v xkbcomp --help.

   Zmenil jsem nastaveni v souboru /etc/X11/Xresources/xterm. Program
xterm je vsak nebral na vedomi. Chybu jsem nasel v scriptu
/etc/X11/Xsession:

	if [ -d $sysresources ]; then
	  if [ "$(echo $sysresources/*)" != "$sysresources/*" ]; then
	    for resourcefile in $(echo $sysresources/* 2> /dev/null | egrep
'^[-/_[:alnum:]]*$'); do
	      xrdb -merge $resourcefile
	    done
	  fi
	fi

kde
	sysresources=/etc/X11/Xresources

   Pokud jsou v adresari $sysresources vice jak dva soubory, ech-nou se
oddelene mezerou a ta neprojde pres egrep. Asi by tam melo byt:

	if [ -d $sysresources ]
	then
		for resourcefile in $sysresources/*
		do
			echo $resourcefile |egrep -qs '^[-/_[:alnum:]]+$'
			xrdb -merge $resourcefile
		done
	fi

   Zdravi