SMTP a Dial-up?

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 14 Jun 2000 01:06:32 +0200

nejak jsem uz smazal puvodni mail, tak se pridam sem

Milan Zamazal napsal:
>=20
>     PS> Samozrejme ze v balicku sendmail nejsou. Take mi nejak chybi
>     PS> moznost konfigurace spousteni sendmailu. Pro modem potrebuji je=

?? podle me editace tohoto jouboru JE ovlivnovanii spousteni. IIRC je to
standardni a dokumentovany postup.

>     PS> -bd -om a kvuli tomu editovat /etc/init.d/sendmail se mi zda
>     PS> drasticke.
>=20
> Doporu=E8uji poslat bug reporty, to je nejjednodu=B9=B9=ED (i=A0kdy=BE =
ne nutn=EC
> nejefektivn=ECj=B9=ED) =F8e=B9en=ED. :-)
>=20
>     PS> Resil nekdo tento problem s ohledem na zacatecniky?

kdo, co koho? Zacatecnik" nainstaluje exim, protoze je default. Pokud si
nainstalujete sendmail, tak je to vas hokej. I kdyz jsem mel dojem, ze se=
 pri
instalaci pta, jestli jste na dial-upu a prihazije "nakopavaci" scripty d=
/etc/ppp/ip.up

> To asi nem=E1 valn=FD smysl, nebo=BB sendmail je vhodn=FD pouze pro ur=E8=
itou
> skupinu u=BEivatel=F9, do n=ED=BE za=E8=E1te=E8n=EDci rozhodn=EC nepat=F8=
=ED.

HOWGH

				Petr Cech
--=20

* Joy sees a potato running down the street and shouting "I'm late! I'm l=
ate!" ;))