qt1.44 a instalace ze zdrojákù (2.pokus)

Martin Kucera mk@uh.cz
Fri, 16 Jun 2000 13:55:54 +0200

Dobry den,
Pouzivam KDE 1.1.2 nainstalovane z balicku (to zn. ze mam i qt1.44 z bali=
cku).
Problem nastava pokud chci nainstalovat aplikaci pro KDE ze zdrojaku
=2E/configure si u vsech techto pripadu postezuje: Qt 1.4 (headers and li=
braries
not found)... Pri zjistovani informaci o tomto problemu jsem zjistil, ze =
asi
nei=ED nastavena promenna QTDIR. Ov=B9em nemohu najit informaci o tom, ja=
k ji
nastavit (zkusil jsem do adresare /usr/lib/qt1g/lib/ a /usr/lib/, tam jse=
nasel knihovnu qt1g, jeden soubor to asi nebude?). Jde mi tedy jen o to, =
co
udelat, abych mohl instalovat aplikace pro KDE i ty, ktere nejsou dostupn=
e ve
forme balicku, pripadne ze bych se naucil vyrabet balicky?. Predem diky. =
--=20
Poklona.
=20
 Martin Ku=E8era