problem s moduly

Filip Hroch hroch@monoceros.physics.muni.cz
Fri, 16 Jun 2000 12:44:55 GMT

cau

moduly se snazim pouzivat co to jen jde a mozna to i trohu prehanim...:-)

Zkusite si precist howto o modulech (i doc jadra) a zkuste
si rucne nasat modul do pameti. Prikazy jsou:

insmod sb - nasati ovladace zvukovky
lsmod       - vypise seznam nahranych modulu
rmmod sb    - smaze modul z jadra

moduly jsou jinak ukryte v adresari /lib/modules/{cislo jadra}
takze bych si tipnul, ze po upgrade nahravate spatne cislo verze?
Jeste se mrknete do /etc/modules.conf coz je soubor, ktery vznikne
prikazem update-modules ze souboru v adresari /etc/modules/.
Problem by mohl byt napriklad v tom, ze se hledaji moduly
ve adresari stareho jadra nebo tak neco. Taky by se mohlo dat
nco poznat ze souboru /lib/modules/{cislo jadra}/modules.dep
podle data vzniku nebo udaju v nem.

F. Hroch