problem ??

Tomas Klapka ia97tkla@fw.ssesvdf.cz
Mon, 19 Jun 2000 13:40:52 +0200 (CEST)

Zkusil jsem poslat

print MAIL "Content-Type: text/html\n\n";
print MAIL "<html ... text>\n";

ale pine mi to nebere a pise mi porad text/PLAIN (ale zobrazi se jenom
"<html ... text>\n"

Zkousel jsem i

print MAIL "Content-Type: multipart; 1-S; separator\n\n";
print MAIL "--separator\n";
print MAIL "Content-Type: text/html\n\n";
print MAIL "<html ... text>\n\n";
print MAIL "--separator\n\n";

a porad nic i kdyz by to melo teoreticky chodit a nekde jsem to i videl.

Zkus RFC 821, 822 ty jsou o SMTP, ale nevim jestli to bude neco platny.
Mozna by jsi mohl zkusit nejakou konferenci venovanou programovani (treba
na logout.sh.cvut.cz [majordomo]).
Tomas Klapka | judge@ssesvdf.cz