telnet - getpty:permission denied

Petr Cech cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz
Wed, 28 Jun 2000 16:59:37 +0200

Jirka Machacek napsal:
> Tak cely problem byl v tom, ze byly spatna prava nekde v /dev/...
>
> Spatne je na tom to, ze jsem to opravil tim, ze jsem prekopiroval
>
> cely adresar /dev z jineho funkcniho boxu.
>
> Existuje moznost jak znovu vytvorit /dev/... ?
>
> Pokud dam  dpkg --search hdc1

no, jisou dobu bylyl devicy v baliku, ale prece jenom to neni to prave
orechove. /sbin/MAKEDEV vytvari devicy (pozo, ve ktere jste adresari)

> nedostanu zadny vysledek.
>
> Co se tyce /dev/pts/..... tak to namountovane nemam a presto

fakt? to jake ze neni v /etc/fstab nebo ze ho mount nevypise nejak takhle?

devpts on /dev/pts type devpts (rw,gid=5,mode=620)

> to funguje normalne, vytvari se zde soubory 0,1,2 ......

hmm.

				Petr Cech
           cech@atrey.karlin.mff.cuni.cz

<woot> "What do you mean it's not packaged in Debian?"