ohledne include

sKIm xspace03@fest.stud.fee.vutbr.cz
Sun, 5 Mar 2000 14:18:16 +0100 (CET)

Zdravim

Chtel bych se zepatat na hlavickove soubory???
Kdyz neco kompiluji, tak jsem pochopil ze ten program si musi najit
hlavickove soubory. To znamena, ze by mely byt v PATH.
Takze v PATH mam /usr/include:/usr/local/include:/usr/X11/include

to by mely byt zakladni adresare.

No a tedkom mam problem - chtel jsem si zkompilovat knihovny mam/vrs
a prisel jsem na to ze existue adresar /usr/lib/Gtk--/include

Jak se muzu vyvarovat takovych chyb???
To neexistuje zadny predpis kde ukladat hlavickove soubory???
Me to potom hlasi milion chyb - ze nemuze najit to ci ono??

lib hleda podle /etc/ld.so.conf - to je spravne ze??

S pozdravem
	Michal Spacek

Michal Spacek student of fee VUT Brno Debian user, TeX user
 e-mail: xspace03@stud.fee.vutbr.cz   http://www.purk.skm.vutbr.cz/~spacek4
 ICQ: 21576402                        http://bob.purk.skm.vutbr.cz/~mike
				      http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xspace03