glibc 2.1

Milan Zamazal pdm@debian.cz
09 Mar 2000 21:19:35 +0100

    PS> Prosim reknete mi (nebo nasmerujte na RTFM) jak dostat glibc 2.1
    PS> do jedouciho slinku tak, aby nic nespadlo a vse dal fungovalo.

Ob=E1v=E1m se, =BEe jednodu=B9e to nep=F9jde.  M=F9=BEete zkusit nainst=
alovat
glibc=A02.1 n=ECkam bokem a odpov=EDdaj=EDc=ED bin=E1rky pak na ni n=EC=
jak nasm=ECrovat
p=F8es LD_PRELOAD =E8i podobn=EC.

Nicm=E9n=EC jednodu=B9=B9=ED asi bude na=E8=EDst do aptu nov=E9 popisy =
bal=EDk=F9 a pak
aplikovat `apt-get install libc6'.  Pokud n=ECco p=F8estane fungovat (p=
odle
m=FDch zku=B9enost=ED toho nen=ED tak moc, pamatuji si pouze na `most',=
 kde
p=F8estala fungovat gunzipace soubor=F9), tak to prost=EC tak=E9 upgrad=
ovat na
novou verzi.

Milan Zamazal

--=20
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell